SPOR

Çimen, “Şampiyonluk bize çok yakıştı”

U13 liginde gösterdiği başarıyla adını şampiyon olarak yazdıran İlbadıspor’dan mutlusu yok. İlbadıspor Başkanı Ömer Çemen, şampiyonluğun kendilerine çok yakıştığını ve bu şampiyonlukta en büyük emeğin ise futbolcularının olduğunu dile getirdi.

Abone Ol

Denizli Haber / Orhan MIKIROĞLU - Son oynadığı maçı kazanarak adını U13 ligi şampiyonu olarak yazdıran İlbadıspor şampiyonluğun tadını doyasıya yaşamaya devam ediyor. Alt yapılarda büyük yol kat ettiklerini ve gösterdikleri başarıyla da isimlerinden çok söz ettirdiklerini dile getiren İlbadıspor Başkanı Ömer Çimen,” U15’den sonra U13 liginde de adımızı şampiyon olarak yazdırmamız bize büyük mutluluk ve gurur verdi. Bizim tek hedefimiz alt yapılardan çok iyi oyuncular yetiştirmek ve bunu Türk futboluna sunmaktır. Bu konuda ki disiplinli çalışmalarımız sonuç vermeye devam ediyor. U13 liginde bizleri büyük sevince boğa futbolcularıma teşekkür ediyorum. Ayrıca bizleri hiçbir maçta yalnız bırakmayan sporcu velilerimizi de ayrıca teşekkür ediyorum ve bu şampiyonluğu kendilerine armağan ediyorum. Biz gelecek yıllarda daha iyi sonuçlar daha iyi sporcular yetiştirmeye devam edeceğiz. Durmak yok çalışmaya devam” dedi.