Kuş, “Nokta transferler yapacağız”
Kuş, “Nokta transferler yapacağız”
İçeriği Görüntüle

Denizli Haber / Orhan MIKIROĞLU - Şemiklerspor’un Bölgesel amatör ligde başarılı olması için ne gerekiyorsa yapacaklarını ve özellikle transferler konusunda çok temkinli olacaklarını dile getiren Şemiklerspor Başkanı Süleyman Okşak,” Bölgesel amatör lige çıkmayı çok istedik ve sonunda bunu başardığımız için mutluyuz. Şimdi Bölgesel amatör ligde mücadele edeceğiz. Yönetim olarak çalışmalarımız bütün hızıyla devam edecek. Her konuda tedbiri elden bırakmayacağız ve adımlarımızı çok dikkatli atacağız. Transferlerde Şemiklerspor formasının ağırlığını kaldırabilecek ve takıma katkı sağlayacak isimleri kadromuza dahil edeceğiz. Güçlü bir kadromuz olacak ve güçlü kadromuz ile Bölgesel amatör ligde iyi işlere atacağız. Denizli’yi en iyi şekilde temsil ederek iyi işler yapacağız. Şemiklerspor Bölgesel amatör ligde alacağı sonuçlarla ses getirmeye devam edecek” dedi.