Denizli İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Mahmut OĞUZ  Denizli Sanayici ve İşadamları Derneğine ziyarette bulunmuş. İlimizdeki çalışmaları hakkında işadamlarını bilgilendirmek maksadıyla gittiği ziyarette ilimizin derslik ihtiyacından bahsetmiş. DESİAD Başkanı Ahmet Yavuzçehre ve yönetim kurulu üyelerine Denizli'nin eğitimdeki durumu hakkında bilgi veren Oğuz, kent genelinde tam gün eğitime geçilebilmesi için 800 dersliğe ihtiyaç olduğunu söyleyip destek istemiş.

Denizli il milli eğitim müdürü; "Denizli'de tüm okullarda tam gün eğitime geçmek istiyoruz. 23 ilkokulda, 21 ortaokulda ve 4 lisede ikili eğitim öğretim yapılmakta ve okullarımız sabah 07.00'den akşam 19.00'a kadar eğitim hizmeti vermeye çalışmaktadır. Şu anda sınıflar aşırı kalabalık. Tam gün eğitime geçmek için tüm ilçelerde yaptığımız çalışma sonucu 800 derslik ihtiyacı olduğunu gördük. Bu da 25-30 okul demek. Denizli'deki hayırseverlerimizin desteği ile bu okulları hızlı bir şekilde yapabileceğimize inanıyoruz. İş dünyasından da bu konuda destek bekliyoruz " demiş.

Güzel şehrimiz Denizli hayrı sever. 800 derslik samimiyetle söylüyorum ki çok büyük bir sorun olmaz. Müdürümün bilgilendirmelerinden kısa süre sonra iş adamlarımızla protokoller yapılmaya başlanacak, kısa sürede ihtiyaç olan dersliklerimiz hayırseverlerimizin destekleriyle yapılacaktır. Eğitimci olmam nedeniyle kısa süre de olsa Buldan'da çalışmak nasip oldu. Buldan ilçe merkezindeki örgün eğitim kurumlarının tamamı hayırseverlerce yaptırılmış. İlçe merkezi demişken küçücük ilçede kaç okul olacak ki diyebilirsiniz. Ona da açıklık getireyim. Buldan;  ilçe merkezi nüfusu olarak, Denizlinin üçüncü büyük ilçesi. Çivril ve Sarayköy’den sonra Buldan geliyor. İlçe merkezinde 13 okulumuz var. Bunların tamamı hayırsever desteği ile yapılmış. Okulla kalmamışlar, hastanesinden postanesine her türlü hizmet binasına el dayamışlar ve destek olmuşlar. Yetmemiş daha önce kasaba; büyükşehir olduktan sonra mahalle olan Yenicekent mahallesinde de yine bir okul, hayırseverce yaptırılmış.

Buldan da olduğu gibi Denizlimizde de hayırseverce yapılan pek çok okulumuz var. Bunlardan en görkemlilerinden biri olan okulumuz: DENİZLİ İŞ ADAMLARI TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ.  48 derslik, 2 fen laboratuarı, 5 işlik, 2 bilgi teknolojileri laboratuarı ve 1 konferans salonundan oluşan devasa büyüklükte muhteşem bir yapı. Kısaca şöyle söyleyeyim; hatıra fotoğrafı çektirmek maksadıyla dahi gidilip görülecek güzellikte bir yapı…

İşte bu yapı da hayırseverlerce yaptırıldı. Tam 44 tane şirket veya şahıs bir araya gelmişler ve imkanları ölçüsünde destekleyerek bu güzel okulumuzu öğrencilerimize armağan etmişler. İlimiz işte böyle hayırseverlere sahip.

Müdürümüzün beyanatına dönecek olursak, 25–30 okul ile bu ihtiyaç karşılanacak, ikili eğitim yapılan okulumuz kalmayacakmış. Biraz bürokrasimiz çalışır, biraz hayırseverlerimiz destek olur; inşallah biz bu derslik ihtiyacımızı 2016-2017 eğitim-öğretim yılına kalmadan tamamlarız diye düşünüyorum. Buldan bunun en güzel göstergesidir…